Les copains du 23
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Les copains du 23

FORUM DES COPAINS DU 23
 
AccueilDernières imagesS'enregistrerretour siteConnexion
-50%
Le deal à ne pas rater :
-50% Baskets Nike Air Huarache Runner
69.99 € 139.99 €
Voir le deal

 

 Eune Tchiote mignone

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
CHOUCHOU
Membres actifs
Membres actifs



Nombre de messages : 3481
Date d'inscription : 27/09/2008

Eune Tchiote mignone Empty
MessageSujet: Eune Tchiote mignone   Eune Tchiote mignone Icon_minitime09/11/10, 03:57 pm

J'ai pinsé à ti min camarate Remo lol! lol! lol!

Nénesse viens ichi ! ! ! Viens ichi tout t'suite ! ! !
I n'avot' point l'air contin l'Zeph ! ! !
- Ouais p'pa ! ! !
- Nénesse, quess que ch'est que ch'travale ! ! ! J'viens d'trouver tin carnet d'notes scolaires su tin bureau ? Mais qu'est c'qui ch'passe ?
- Mais pap..
- Tais teu quin j'parle ! ! ! Malpoli, zéro in orthographe ! !
- Papa ch .
- Tais teu quin j'te parle?..Mais qu'est c'qui s'passe ? ? Deux in calcul ! ! ! zéro in histoire ! ! ! Zéro in géographie, mais qu'est c'qui s'passe? Té fais eune collection d'zéros ? ?
- Pap..
- Tais-te quin j'te parle ! ! ! Deux in rédaction : Un point pour l'encre un point pour l'papier!! Bravo! ! !
- Papa ch'est..
- Tais teu j'té dis .. Té pal'ras quin qu'j'arai fini ! Malpoli !! J'continue ! ! J'lis : N'apprends pas ses leçons ! Fait l'imbécile en classe ! ! ! Se prend pour la malice incarnée. Court plus souvent après les filles qu'après l'relais au terrain de sport !
Mais qu'est c'qui s'passe ? ? ?... T 'as invie eu'd faire mourir eut'mère?? Ou quoi ? ?Et la?, et la?alors, ? la ? , ch'est l'cerisse sur eul Macdo :
Va être renvoyé de l'école s'il continue de montrer la partie la plus charnue de son anatomie pour faire rigoler toute la classe pendant les cours d'éducation sexuelle! ! !
Mais qu'est c'qui spasse ? ? Qu'est c'que ch'est, mais qu'est c'que ch'est que ch'travale ???? Té peux m'espliquer ? ? ?
Qu'est c'que t'as à réponte à cha ? Hein ? T'as invie d'eul faire mourir eut' paufe mèr' ? ? ?
- Papa ! ! Té m'laiches pas parler, ch'est pas l'mien d'carnet d'notes, ch'est l'tien qu'j'ai rtrouvé hier, in ringeant l'gernier, avec maman


lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Revenir en haut Aller en bas
http://www.lescopainsdu23.com/
tex avery
Membres actifs
Membres actifs
tex avery


Nombre de messages : 2204
Age : 59
Localisation : derriere le volant
Date d'inscription : 14/08/2009

Eune Tchiote mignone Empty
MessageSujet: Re: Eune Tchiote mignone   Eune Tchiote mignone Icon_minitime09/11/10, 05:10 pm

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
ch'uis mort ed'rire, lol lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Revenir en haut Aller en bas
http://tex-avery1965.skyrock.com
 
Eune Tchiote mignone
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Les copains du 23 :: Pause café :: Vos blagues-
Sauter vers: